Translate

marți, 15 martie 2016

Nu toti copiii vor haine noi!


Fetita vecinei mele, Raluca, este o minune frumusica, are
trei anisori si multa personalitate. Spune sus si tare ca
ei nu-i plac lochitelele noi chiar daca toate femeile
isi cumpala 'meleu' lochite. Ei, dar asta nu ar fi cine-
stie ce daca nu ar avea o inimioara nespus de mare si
nu ar oferi multe din lucrurile ei fetitelor care nu au.
- De ce iti dai hainutele Raluca?
- Asa, pentluca nu au fetitele lochii si eu am multe!
   O sa le dau si papusile si chial si sandalutele mele.
Sandalutele in discutie sunt nespus de frumusele din
piele fina de culoare bej cu butoni aurii. Dar asta nu
conteaza, mama ei, nu are cum sa o impiedice sa le
dea cui vrea ea.
La magazinul de langa casa ei sunt multe jucarii
frumoase, bunicutul Ralucai i-a adus cu ocazia vizitei
lui o gentuta de jucarii. Raluca nu a fost deloc entu-
ziasmata, l-a sarutat cu mare drag pe bunicutul  si
l-a intrebat daca a adus 'mancale' pentru pisicile de
pe strada. Bunicutul Grigore Pantea, un om voinic,
inalt si plin de viata, a scos o punga mare cu mancare
pentru pisici.
- Ce bine ca avem bunic, a spus plina de gingasie
Raluca! Acum o sa chem toate pisicile la mancale:
pus,pus,pus, veniti la papa bunic le-pe-de!...
Si au dat buzna cu mic cu mare vre-o sapte pisicute.
Raluca s-a asezat langa cele doua castroane cu
mancare, culcata pe burtica si se uita fericita la ele.
- Vaaai, s-a bucurat Raluca, au facut burtici, uite,
asta mic, mic, nu mai poate melge decat clacanat.
- Aaa, nu trebuie sa spui asa Raluca!
- De ce, nu e clacanat?
Dupa toate aceste intamplari, Micuta Raluca a
obosit si cu o dragalasenie deosebita a spus:
- Eu ma culc, chiar sunt obosita si-apoi, femeile
dolm 'tale mult' dupa ce mananca pisiscile.
- Raluca!...
- Stiu, eu sunt o domnisoala, nu-i flumos. Gata,
nu mai spun. Melg sa-l pup pe bunicutul meu!
Raluca, a adormit cu chipul satisfacut de tot
ce a reusit ea sa faca. In cosul de rufe avea din
nou cateva rochii, sandalute si doua gentute,
care sa le ofere fetitelor care nu aveau cat ea!
Nu toti copiii vor haine noi!...

Articol scris de Florentina.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu