Translate

sâmbătă, 20 februarie 2016

Despre bani!

Se pot scrie multe despre bani. Secretul este ca desi nu ne place
sa recunoastem, admitem ca unii oameni castiga mai rapid si
chiar mult mai usor decat altii. Eu am renuntat sa ma mai gan-
desc de ce dupa atatea incercari nu am castigat mai nimic. Nu
ma gandesc la foarte multi bani, cei care ne ametesc cu casti-
guri de sute de mii de lei peste noapte o fac pentru a castiga ei,
spun asta pentru ca dupa ce ne ametesc putin incepem chiar sa
credem ca se poate si cand ajungem la sfarsitul paginii de site
ne facem ultimul curaj si comandam cartea lui care ne va face
cei mai fericiti. Despre bani e vorba, cine nu este fericit daca
nu mai este sub teroarea lipsei banilor? Si uite asa, visam
frumos o vreme pana cand, ne dam seama ca am fost inselati
si am platit pe o carte cincizeci de lei si ajungem doar sa ne
uitam la ea.
Acum, sa nu cadem in cealalta extrema si sa ne pierdem timpul
castigand cativa lei. Eu chiar am sarit in sus de bucurie cand
am casticat 30 de dolari dupa sapte luni de asteptare.
Dar este bine sa iti doresti sa castigi mai mult pentru ca sa
primesti macar jumatate din ce ti-ai dorit. O fi si asta un vis
dar totusi poate fi realizabil.
Va doresc sa visati frumos si sa faceti multi bani!

Cu drag,
Florentina
 http://wwwflorentinareiki-fabyola.blogspot.ro/

2 comentarii:

  1. ,,Cu cât fugi mai mult după bani, cu atât de greu e să îi ai” (Mike Tatum). Dar pot adăuga: ,,Lipsa de bani este rădăcina tuturor relelor”. (George Bernard Shaw)Semn de trecere. Georgeta

    RăspundețiȘtergere
  2. ,,Cu cât fugi mai mult după bani, cu atât de greu e să îi ai” (Mike Tatum). Dar pot adăuga: ,,Lipsa de bani este rădăcina tuturor relelor”. (George Bernard Shaw)Semn de trecere. Georgeta

    RăspundețiȘtergere